Alcazar.



Helgen har fortsatte i kärring-varningenstecken.
I fredags blev det Alcazar, måste säga att jag var väldans skeptiskt från
början. Not my cup of tea den där discotrams-musiken men
jag fann mig själv digga med emellanåt.

Och jo, tyvärr har texterna satt sig från alla gånger radion Båstad spelat
dessa låtar.

Just denna fredagkväll kan jag lova att det inte var en uns av sommar
i luften, frös fan mer än jag gjort på länge och den där hemska höstluften
trängde på, men jag vägrar ge upp. Jag väntar fortfarande på sommaren!!

Dessvärre var inte syskonbarnen med denna kvällen heller så jag kan inte
skylla på att det var dom som gärna vill gå, så vad gjorde jag där?

Skyller på storasyster, hon ville gå och jag took one for the team=)

Kram från tjej som sneglar upp mot himlen och undrar vart den gula värmande grejer är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0