Barbados!



Tjenixen vilken tant jag var i torsdags, blev minsann dans till Barbados.
Var där med la familia och tog en sväng om med brorsbarnen.
Detta är inget jag någonsin tänker erkänna men det var nog snarare jag
som ville dansa mer än dom två.
Den stora pojken fick jag tvinga till att bjuda på en dans, lilla killen
däremot var lite mer medgörlig. Han dansade på för glatta livet
och trampade mig på tårna.

Eftersom att min morbror sjunger i dansband är vi uppväxta med
gammeldans men jag kan säga att den har utvecklats en hel del
sen jag var liten.

Så där stod vi och körde på den gamla stilen, jag tappade bort mig i stegen
massa gånger och blev attans så yr i huvudet av buggande.

Men skoj hade jag, kanske roligare än barnen!
Jes, jag erkänner, tantmusiken och dansen roade mig en hel del=)

Lördagspuss från inte så dansant tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0