Cool kille!



Min stilla, lugna, harmlösa och väldigt snälla vän blev av någon konstig anledning
utsläng från B&B i en fredag för ett tag sedan. Blev lite chockad när jag såg vakterna släpa ut honom.
Dessutom var det min snälla favvovakt som var boven.

Min vän dansade och vakten kom gående diagonalt över dansgolvet vilket såklart resulterade
i att min vän dansade in i honom varpå vakten vänder sig mot honom och säger:
Passa dig, det där gör du inte om igen.
Min vän frågar då vad han har gjort.
Min favvovakt tycker då att han är tyken och en annan vakt kommer och vips,
så var min vän på väg ut!

Tror nog minsann att vakten reagerade på ren reflex efter att ha blivit yrkesskadad och sen
kan han säkert inte coola ner och säga något.
Så då utövas makten för att han inte ska bli bortgjord och ha gjort fel.
Ja, så då åker min vän ut, för att ha dansat in i vakten.
Tycker det verkar orimligt att man förväntar sig att inte få en knuff om man
går rakt över ett dansgolv.

Tänk om alla som satte en armbåge i sidan på någon eller stilett i någons fot hade
åkt ut, dansgolvet hade varit tomt och nästan hela stället hade tömts på folk!

Onsdagspuss från upprörd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0