Countdown.....

23:52
Säger god natt och bloggar för sista gången som 28-åring.
23:50.
För första gången i hela mitt långa liv ska jag vakna
utan att nån (läs: Linda) kommer med frukost på sängen och mindre vacker sång.
23:48.
Kom på hur jävla meningslöst det är med en nedräkningslista!
Klokaste slutsatsen ikväll, sista kvällen som 28-åring.
Nu ska jag suga ut det sista som 28-åring och nansa på kudden.
Imån är det en ny dag och en ny ålder.
23:47.
Kollat tradera sista gången som 28-åring
23:43.
Kollade mailen sista gången som 28-åring.
23:37.
Sista telesamtalet som 28-åring blev med Linda, surprise...not.
23:29.
Snokade på Sörens sida på facebook sista gången som 28-åring.
23:25.
Sista flourtabletten som 28-åring.
23:24.
Sista inhalationen av luftrörsvidgande som 28-åring.
23: 20.
Sista gången jag borstar tänderna som 28-åring.
23:11.
Sista gången Evelina slarvar bort nycklarna när jag är 28.
23:00.
Har kassa Seinfeld på tv:n sista gången som 28-åring.
22: 53.
Sista dementeringen som 28-åringen.
Påstående:
Diana, jag har inte sett dig på jättelänge, har du blivit pojkvänshora?
, jag har varit sjuk! Och myst=)
22:48.
Sista vännen som beklagar sig över ett sms-svar, som 28-åring.
22:43.
Sista gången jag har en full vän i sängen som 28-åring.
22:40.
Sista  hjälp-smskonversationen som 28- åring:)
22:22.
Magiskt klockslag, då får man önska sig något, jag  önskar evig ungdom=)
22:10
Sista samtalet med Andreas som 28-åring, som vanlig mummlade han!
21:35
Sista samtalet med Anna som 28-åring.
20:54.
sista dåliga nyheten som 28-åring (hoppas jag).
Pappa ringde precis,hans plastmorsa har hamnat på hem.
På rekordfart blev hon uberdement.
Endast två kvar i hennes släkt så pappa och systerson får slåss om sakerna
i lägenheten nästa vecka. Pappa skulle aldrig slåss för en pryl, han hade låtit
systersonen ta allt. Fast inte hunden, sa pappa. Nån jäkla porslinhund som pappa
gärna vill ha. Hm...får se om han är modig nog om det visar sig att systersonen också vill ha den.
Bad pappa ta hennes finservis till mig, gammal, fin och arvegods.
Passar bra när jag flyttar in i huset!



20:33.
Nu har jag ätit min sista middag som 28-åring,har inkasserat mina sista kramar.
Li kramade mig stenhårt och bästaste boyfrienden bjöd på en kram.

Snart ska jag ta sista duschen som 28-åring. Äta macka och dricka varmchoklad.
Ja, vad ska jag mer göra innan livet som gammal börjar....
Glo på Lipstick Jungle!!
Sista kvällen som 28-åring! Blä, bara ett år och en dag kvar till den där åldern jag
inte gärna nämner just nu=)


Födelsedagspuss från Diana som fyller exakt 14.05!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0