Goodbye my lovers!



Buhu, mina pumps gick sönder för någre helger sedan och sen dess
har de stått i hallen i väntan på att kastas men jag har liksom inte haft mage
att ta det steget. Att bära ner mina trogna vapendragare till soprummet och
säga farväl.

Dessa pumps har funnits med i två år nu och vi har upplevt mycket
tillsammans. En himla massa danssteg, en del öl har slinkit ner
med dessa skor på, EN walk of shame, när dom precis gett upp.
Ett hångel eller två har dom varit med om, kanske tom tre....eller fyra....

Massa, massa skoj har hänt med dessa skor och hur ska jag kunna säga farväl
till dessa minnesrika stunder?!

Nu tänker alla boys som läser:
Hon är ju knäpp, det är bara ett par skor.

Men alla tjejer förstår hur vikitiga ett par skor kan vara!

Tror att jag kanske ska spara dom för att kunna ta fram dom då och då
och tänka på allt skoj som skett när jag varit iklädd dessa skor!!

Kram från tjej som sörjer skoförlusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0