Kommentarsvar: angående sms

Har lite ångest för att inte jag skrev kram i medelandet till en tjej.. hmm kan man skicka kram i efterhand? hmm eller om jag väntar lite så kanske hon blir otåligt och skickar puss istället? hmm kanske jag skall skicka puss och se vad som händer, hmm vågar inte kanske får tillbaka texten: örfil, bäst å låta det vara.. el?
Fast hon skrev kram en gång kanske räcker för henne, vissa vill ju inte ha mer, andra (som jag) vill ha mycket (mest) får aldrig nog, gillar att pussa och krama,
hmm varför skickade jag inte till dig diana, du är ju söt å så! tänk om jag skickat puss till dig kanske du skulle svarat med en blöt puss tillbaka =) =) =) // Puss


Ja du, jag är ju ingen expert men det kanske är safe att börja med att skriva kram,
ingen puss. To much.
Skicka ett kram i nästa mess du skickar, sure att det blir bra.
Dock kan ju en kram dubbeltolkas då man faktiskt ganska ofta skickar kram till sina vänner med.
Men detta kommer tjejen att disskutera med sina vänner, hurvida det är en kram eller
en kompiskram=) Förhoppningsvis tolkar dom det på rätt sätt=)
Skicka INTE kram i efterhand=)
Ganska säker på att ingen besvara ett mess med svaret "örfil...."

Vänta INTE, när en tjej blir otålig blir hon sur och lackar ur i hemlighet, på riktigt asså.
Tjejer gillar inte att vänta och jag tror mig veta att de flesta tjejer vill att killen ska skriva kram först.

Puss från man börja skriva när man typ börjar bli seriösa, aldrig innan!
Antar att du inte är ihop med tjejen för då hade du nog inte funderat på detta :)

Tack för komplimangen, hade du skrivit puss till mig hade du INTE fått
en blöt puss tillbaka, inte något jag skriver i sms. Jag gillar förövrigt inte blöta pussar.

Så var vi genast inne på det där med att avsluta med puss, du avslutade din kommentar med puss
och då tänker jag genast: Om inte jag känner dig är det TO MUCH att skriva puss.

Fast du, kom ihåg att vara dig själv och gör precis vad du känner för,
spela inget konstlat spel, framförallt: låt inte tjejen vänta.
Ta initiativ!

Be careful, take care and give hugs.

Kram från Diana som rotade djupt för att plocka fram sin seriösa sida!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0