Lucky me!


Fy söringens vilken otir jag haft med mitt jävla kaffe de senaste dagarna.
Det måste vara universums sätt att tala om för mig att jag ska sluta dricka kaffe!!
Vida känt är det väl vid detta laget att jag spillde kaffe över mitt tangentbord och att
det pajjade, wert funkar inte, just e:et är en viktig bokstav att ha när man surfar på nätet!!

I fredags spillde jag kaffe i köket, över lådaorna så det rann ner i besticken, love it!
Igår var det dags igen, kaffe över hela bordet när mina vänner var här och fikade!!

Över båda dukarn aoch halva bordet!

Grattis Diana, du börjar bli en gammal virrtant som borde sluta dricka kaffe!!

Söndagspuss från klantig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0