Mäh, tack!


Asså, jag var uppe mitt i ottan idag, Fuglesang skulle upp i rymden.
Men surprise, det var kasst väder så Discovery kunde inte lyfta!

Nytt försök imån 07.10. Frågan är ju då om jag ska pallra mig upp
i ottan imån bitti också. NASA säger att det är 70% chans att rymdfärjan kan lyfta.

Detta jäkla opålitliga väder!
Som att lotta lite i Halmstad.
Ska vi till stranden imån? Ja, äntligen.
Ojsan, det regnade visst imorse när jag vaknade så ingen strand idag inte!
Så kan Fuglesang känna om rymden och molnigheten.

2006 hade jag faktiskt turen att se Fuglesang, både lyftning och landning
men också in the air. Jag, syster och Fiffi höll utkik efter Fuglesang dend är
dagen när halva Sverige väntade med spänning på att se en liten ljusplutt
i tre sekunder. Woho, vi såg.

Hade det inte varit för att vi hade vetat att det var en rymdfärja hade den där
ljusplutten inte varit så jävla spännande!!

Tisdagskyss från tjej som inte riktigt fattar hur hon ska hålla sig vaken hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0