Mäh.....


Granntantan som gnäller på mig när jag röker på balkongen har suttit
och pratat högljutt med nån annan pratglad tant på balkongen hlea morgonen.
Det stör mig inte det minsta att lyssna på kärringröster, enda problemer
är ju att hon får panik och skäller på mig när jag röker så det var mest det
som bekymmrade mig, att jag ville röka.

Rökmonstret tog över och jag vågade mig ut på balkongen, innan jag skulle
tända ciggen titade jag ner över räcket och där sitter hon och RÖKER!!

Jäkla hyckeltant!
Nu ska jag aldrig mer ta hänsyn till det och bolma på balkongen varje gång
jag är sugen då hon sagt till mig att hon minsann inte röker!!

Första gången hon skällde på mig frågade jag henne om inte hon rökte
för jag hade sett henne röka.

NÄ!! svarade hon. My ass.

Fredagskram från Diana som njuter av kaffet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0