Me and my 14-year old darling.


Igår fick vi till en väldans mys kväll, jag och kära Teuta. Var hemma hos henne och degade ihop oss, på riktigt.
Min piffiga kompisa förvandlades till en liten tant i sina Hello Kitty, som jag för överigt avskyr, pyjamasbyxor,
t-shirt utan BH och knallturkosa sockor.
jag önskar så att jag hade ett kort att njuda på menmin vän hade nog inte uppskattat det,
hade pajjat hennes image för evigt:)

Precis som jag brukar se ut när jag är hemma en söndagkväll, trodde bara det var jag som var en sån kärring på söndagar, fast jag är en sån kärring veckans alla kvällar.
Slapp Diana i joggingbrallor!

Och vi skrattade, åt det mesta och inget, vi var förtroliga och känslan från 14-årsåldern kom tillbaka.
Som när man sov över hos din bästis när man var liten och var vaken jättelänge ock skrattade halva natten.
Att vara vaken jättelänge när man var liten var absolut inte till klockan 5 på morgonen,
men så är det nu, nu när man är vaken jättelänge som vuxen!

Vi lyckades iaf vakna kvart över nio dock somnade jag på soffan när jag kom hem,
känner jag min vän rätt har hon också sovit en stund extra.

Måndagspuss från Diana som tackar och bockar för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0