*Nähä, skojar du?*



Som ett brev på posten, ja, det var faktiskt ett brev på posten, blev jag påmind om
den stundande 30-årsdagen.
FSK som var vänliga att tala om det för mig i fet kursiv text:

I samband med att du fyller 30 år i augusti 2010......

Tack för påminnelsen men jag är fullt medveten om det!

Sen hade dom vänligt lagt ner 8 sidor för mig att fylla i,
svara så utförligt som möjligt  står det efter varje fråga.

Hade man inte varit sjuk innan dom vill ha sina papper ifyllda hade
man gått in i väggen av allt som ska fyllas i.
Alla utom jag då för jag tycker det är kul att fylla i papper -
dom två första minuterna sen inser jag att det är ganska svårt att svara
utförligt och korrekt på frågorna som följer.
Sen ska det förklaras så mycket.....vid denna punkt har jag börjat
hata det där skitpappret som ligger på bordet!!

Satte mig med papperna igår, fyllde i mitt namn och adress två gånger,
kryssade i frågor om arbete,studier och annat enkelt.
Sen gav jag upp, någon får hjälpa mig!! Är så rädd för att skriva fel för i slutet ska man
ju lova på heder och samvete att uppgifterna man fyllt i är riktiga och fullständiga!!!

Om det är nån som tror att det är enkelt att vara sjukskriven så har dom jävligt fel!!

Puss hej från tjej som går ur sista perioden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0