Oprah!


Såg på Oprah idag, ja jag erkänner att jag gör sådana kärringfasoner ibland!
Det handlade om sex appel idag, tydligen är det så att män dras till kvinnor
som har ägglossning. En speciell doft finns visst då så kvinnor som använder
preventivmedel har inte samma chans att sexuellt attrahera män.

Man dras också till dom som har olikt immunförsvar än sig själv,
har man samma immunförsvar minskar chansen för ett lyckat äktenskap.
Detta beror på artens överlevnad, man får friskare barn om man har olika MHR,
tydligen svårare att få barn också.
så därför har naturen utvecklat det så att motsattser dras till varandra.

En hel jävla vetenskap för att finna en man, inte vilken man som helst utan RÄTT!!

Måste helt enkelt sluta med mina p-piller så jag avdunstar den speciella doften
vid ägglossning, den doft som ska locka min drömman till mig.

Faktiskt så var detta fenomen om sex appeal nog studerat och uträkna,
Oprah hade även en hel uppsjö av vad som får att att attraheras av det motsatta könet
och varför!

Jag måste läsa på så jag får the perfekt mother fucker that doesn´t exist!!

Puss från Diana som inte doftar det speciella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0