Panik-Diana!

 
Fy fan vilken dag jag haft, ja, den kan man verkligen svära åt!
Paniska Diana med sina hjärnspöken fick en fet andnödsattack idag!
Jag brukar gå runt och nojja mig och få lite andnöd ibland men
idag var jag säker på att jag skulle sluta andas och dö!

Ringde halva bekantskapskretsen, utom Evelina för hon svarar ändå aldrig
i sin tele, i hopp om att någon skulle kunna distrahera mig så paniken lättade, no luck.

Tillslut fick jag sån panik att jag faktiskt ringde 112 men som som tur var
slog det mig: VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED DIANA och då la jag på.

Jag virrade runt som en tok men sen kom min snälla vän och tog hand om mig.

Var hos farbror doktorn för att bota min svininfluensa, lamaste doktorn jag träffat,
han är för jävla snygg tills han öppnar käften, lame as ;)
Luftrörsvidgande, blodprov och AVFÖRINGSPROV.
Fick med mig en rondskål och ett rör hem, där i ska min bajs hamna imån.
Kändes lite läskigt att strutta runt på stan med bajsprovsattiraljer i påsen.
Värre blir det imån när jag ska gå till labbet och säga:
Tjena , här kommer jag med mitt bajs!

Puss från Diana som hoppas må bättre innan födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0