Så sant, så sant.


Dessa varningar stämmer för bövlen till punkt och prickar.
Flera av dessa varningar borde skrivas på min hornhinna
så fort jag dricker öl, så jag slipper göra samma pinsamheter varje gång!!


1.
Alkoholförtäring kan få dig att tro att du viskar, trots att du inte gör det.

Jäs, detta händer alltid mig, folk säger sch tusen gånger till mig!!


2. Alkoholförtäring har den verkan att du ser ut som en idiot när du dansar.

Som sagt, jag håller med Magnus Uggla, dansar aldrig nykter......


3. Alkoholförtäring kan få dig att tro att du kan sjunga.

Nä, inte ens på fyllan tror jag att jag kan sjunga!


4. Alkoholförtäring kan få dig att tro att
din ex-älskade kommer att dö om du inte ringer honom/henne klockan 4 på
morgonen.

Ett ord: FYLLEMESS!!


5. Alkoholförtäring är den största orsaken
till annars oförklarliga asfaltmärken i ansiktet och på knäna.
Nä, snarare blåmärken men jag vet att det är min hudälskande vän som nyper mig.


6. Alkoholanvändande kan orsaka fantasier om
att du är hårdare, häftigare, snabbare och ser bättre ut än alla andra
människor.

Kallas inte det maniska perioder?!


7. Alkoholförtäring kan få dig att tro att du
är osynlig.

Sant, mamma såg aldrig mig när jag kom hem full.


Lördagspuss från Diana som INTE kan dansa, varkens med eller utan alkohol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0