Skam!



Jahopp, i morse var det dags för Diana att gå den berömda walk of shame
och fy fan vilken walk of shame det var.

IHalv tio i morse knatade jag hem i min lilla svarta klänning, risig i håret
med gårdagens smink lite all over i fejjan.
Och värre än så var det. Klacken på min sko pajjade igår så dessutom fick jag
gå barfota med skorna i handen.

Skämdes som en hamster när jag såg hur medelåldersmänniskorna jag mötte
stirrade med förakt på mig. Alla vet ju vad det innebär om man möter någon
i såna kläder tidigt en lördags- eller söndagsförmiddag.

Borta-match står det skrivet i pannan!!
Det är nog INGEN som tänker:
aha, hon har sovit hos en kompis och är på väg hem nu!

För det var precis det jag gjorde, sov hos en vän. Inget sexande för Diana inte,
så jag fick gå the walk of shame utan att fått något för det!

Men det spelar ingen roll, när nån tant eller gubbe tittade på mig kände
jag mig skyldig iaf för i deras tanke trodde nog dom något helt annat!

Kyss från tjej som aldrig ska gå THE REAL walk of shame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0