Smart=)


Nyheterna dödade i veckan min teori om Michael Jackson död.
Jag har helat tiden hävdad att jag trodde att han tog livet av sig,
nödvändigtvis inte för att han inte vill leva längre, snarare att han
plågades av någon sjukdom och gjorde sig själv lite legendarisk.
För han dog ju när han var aktuell igen, det har varit tyst om artisten MJ
väldans länge och nu var han på g med en turné.

Han måste ha vetat att han var nära döden och dragit lite nytta av detta,
att dö när man är i ropet måste ju vara det bästa för att bli legend for real.

Endast ett fåtal dagar innan hela "The End"-turnén skulle börja, och jäkla
vilket sug det var efter biljetter.
Men Aftonbladet skriver idag att Michael Jackson död nu är rubricerad
som mord och läkare är den åtalade.

MEN jag tror att läkaren assisterade självmordet, så min teori kan vara sann ändå.

Nu ska vi också komma ihåg att MJ´s död gör Madonna lite mer historisk.
Michael Jackson dog det året Madonna turnerade, det kommer alla som såg Madonna att
minnas men också alla tidningar kommer att nämna detta i sina årsbilagor
resten av 2000-talet. Sen kommer det stå i nån historisk bok och i samband med
artiklar om MJ´s död kommer Madonna nämnas, dels genom att hon hedrade honom
på sin konsert men också för att dom skulle turnera samtidigt.

Han fixade det bra för andra med den där MJ!

Kyss från tjej som still digg it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0