Sorry, but I don´t like your jeans.....

        
Min kompis har testat konceptet med att träffa någon som hon mött på en dejtingsida på internet.
Hon sa att det var trevligt, bortsett från att han hade fula jeans.

Dessa fula jeans var ett stort störningsmoment och jag kom att tänka på vad en annan kompis
gjorde för typ tio år sedan. Hon träffade en kille på ett uteställe och hade väldans trevligt.
När vi skulle gå hem visade det sig att han hade sjukt ful jacka så min kompis "tappade" bort honom.
Då var vi 18 och det var lite okej, Tjejen som träffade killen med jeansen är för gammal för att störa sig på jeans.
Fast jag håller med, sånt kan störa mig någor fruktansvärt. Speciellt fula skor och har man börjat störa sig......

Killar är likadana faktiskt. En killkompis berättade för mig att han gick på bio med en tjej
och hans störde sig fruktansvärt mycket på att hon hade vita tubsockar på sig och att hon
hade med eget "mormors-godis" till bion så han hörde inte av sig mer och svarade inte när hon ringde.

Men alla hävdar att "dom inte bryr sig om utseende", sure, det märks.
Jag resonerar att skor och fula jeans går alltid att byta ut så småning om
so WTF, 

Puss från Diana som måste rensa ut i garderoben=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0