Stackars Diana.


Ligger fortfarande döende i min säng med en tät näsa och sönderhostade lungor.
Ingen feber idag iaf så det finns väl hopp om att jag överlever.

Inte nog med att stackars jag är sjuk och haft tråkigare än tråkigast så
har det åskat i så många omgångar att jag inte har kunnat kolla på TV.
Inte vågar jag ha TV:n på när det åskar eftersom att min TV faktiskt exploderade
förra sommaren vid ett blixtnedslag.

Så vad finns kvar att göra då? Jo, internet såklart.
Men givetvis spillde jag kaffe på tangenbordet och det hämnades med
att sluta fungera efter kaffebadet.

Man kan ju alltid använda mobilen och skicka iväg några mess,
fast nä, inte jag för min mobil är ju på lagning!

Jäkla vilken underbar helg detta kommer bli!
Tack för datorn fröken Frisk och tack för telen MY friend!

Snorpuss från hostandes Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0