Totalt trams!

KÄRLEK:
Är du kär just nu?

Nä, men kanske lite betuttad… eller så….
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?

Nä, jag är ingen kille som vill få till ett ligg!
När kramades du senast?

Hm, var igår ju… =)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?

Om han har dödslängtan så kan han ju prova så

märker han hur okej det är för mig!!

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?

Många och tjocka=)
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?

Hallå, jag är faktiskt 23!!
Trivdes hemma?

Om man gillar lukten av koskit och att bo mitt i ingenstans så ja!

Tur som sören att jag gillade detta!
Fått en rejäl utskällning på sistone?

Nä, men jag har delat ut en fet utskällning!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?

Nä, shit, skulle aldrig missbruka dom orden!
Älskar du din familj oavsett vad som händer?

Har man något val när det är ens familj?

VÄNNER:
Du har vänner?

Ja, några idioter står ut med mig.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?

Ju fulare vänner desto snyggare verkar jag!
Det okej att ha kill-kompisar?

Sikken idiotisk fråga, helt cp!
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?

Beror på vart jag ska, tycker mest det är jobbigt att

behöva tvätta bort kletet på kvällen!
Putar med läpparna på kort?

Mina smala läppar kan inte puta så mycket,

kör på att oftast ha öppen mun.
Tar kort på dina bröst?

Äh, gör fjortisar sånt? Vill någon ha ett kort på dom

är jag inte sämre än att jag kan bjuda på det.
Super dej packad varje helg?

Som om jag skulle palla vara bakis varje helg, NOPE!
Du har kysst en tjej? 

Jo, när jag var just fjortis. Mycket varmare mun…

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?

WTF, finns det fjortisfrisyrer? Då har jag säkert det!
ALKOHOL:

Har druckit alkohol?

Jo, förlåt mig för jag har syndat!
När drack du alkohol senast?

Räknas alkoholintag under tvång?!
Brukar du dricka alkohol?

Vad är definitionen av brukar…
Tycker du om öl?

The best shit ever.
Har du varit full?

Definitionen av full?  Aspackad? Äsh, erkänner;

jag har varit både full och aspackad och redlös.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?

Hm, jag medicinerar mot humörsvägningar så jag borde väl inte varit det!!
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få?

Jo, jag har trots allt varit fjortis… och full… och är tjej!

Men det var många år sedan, vill han inte ha mig, tråkigt för honom

som missar det bästa=)
Du har skadat någon med flit?

Faktiskt dödat några insekter med vilje!
Har du någon gång velat döda någon?

Fan, jag har faktiskt gränsen för hur långt jag kan tänka!

Puss från fortfarande förkyld tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0