Gammal, äldre, äldst!


Jahopp, så var sista veckan som 28-åring över, på torsdag är det dags.
Hur har jag tagit vara på denna veckan då? Gjort allt spännande som ska
göras innan jag får nya ålderskrämpor?
Hell no, jag har plågats av diverse krämpor som inte har med åldern att göra,
hoppas jag inte iaf!

Tätaste näsan ever, tryck över näsan, ont i bihålorna, halsont, sönderhostade lungor,
feber, halsbränna, kräkningar, värk i benen, ont i munnen, magont och lite andra
småbesvär. Faktiskt varit riktigt synd om stackars Diana och som tur är har folk varit snälla
mot mig, storasyster har handlat mat åt mig, pappa har lämnat grejer, Evelina hade mig i knäet när jag kräktes,
vänner har tagit sig tid att messa extra mycket med mig vilket gör att jag saknar min tele väldans mycket mer.

Sen har jag en annan vän som offrat sin risk för att bli smittat och kollat på film med mig
flera kvällar denna veckan , tack och lov annars hade jag självdött av tristess!

Hade tid till doktorn i fredags men jag var för sjuk för att ens gå till doktorn
så jag får göra ett nytt försök på tisdag.
 
Idag ska jag testa en dunderkur jag fick tips om så jag förväntar
mig att jag imån vaknar frisk som en nötkärna med energi för att
ta utnyttja de sista dagarna som 28-åring till max.

Söndagskyss från sjuk, snart 29-årig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0