VASSEGO!


Tänkte haffa en tvättid idag och måndagen började bra, fanns en tid till mig.
I trappen mötte jag grannkärringen, hon som klagar.
Hon stod och rotade febrilt i sin väska efter sina nycklar som hon inte kunde finna.
Hon nämnde att hon hade blåskatarr och var himla kissnödig.
Snäll som jag är erbjöd jag henne att låna min toa så att hon i lugn och
ro kunde leta upp sina nycklar när hon var mindre stressad.

Klart hon steg in hos mig och kissade. Sen huserade hon i mitt kök
för att tömma ut allt i sin damväska i hopp om att hitta sina nycklar.
Tack och lov gjorde hon det tillslut, hade dött om jag hade tvingats ha kvar henne här tills
någon med extranycklar haft tillfälle att komma och släppa in henne.

Hon var trevlig och betrömde min lägenhet, tyckte jag bodde nice, trevligt.
Sen har hon mage att stå i mitt kök och klaga på att jag går som en militär,
"du stampar som fan i golvet när du går".

Jag borde ha låtit henne pissa ner sig i trappen!!!

Puss från tjej som inte gillar otacksamma människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0