Wha!



Ringde vårdcentralen idag om mina provsvar,
när man ringt till Klammerdamm innan har sköterskan snällt sagt:
Det visade inget så allt är bra!

Idag svarade tanten i luren:
Jag kan inte ge dig svaren men en telefontid med doktorn är
bokad till kl 16 så du får disskutera provsvaren med honom.

Hoppas dom har nya regler som gör att inte sköterskan
får säga provsvaren annars är det illavarslande.

Nu tog jag inga allvarliga prover så jag vet ju att jag inte
är döende iaf.

Kanske så att dom hittade något  i mitt äckliga bajs jag fick gräva upp
och lägga i röret.

Jäjä, what  ever happens, happens for a reason!

Måndagspuss från Diana som faktiskt inte är ett dugg orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0