6 underliga saker med mig.

image244
Blev utmanad i något som tydligen heter "bloggutmaningen", don´t know what kind of shit that is men jag måste ju ta en utmaning!
Alltså ska det knåpas ihop 6 undeliga saker om mig själv.
Då jag anser att jag är helt normal är det lite svårt but I give it a go!

1. Skäms för att handla toapapper för alla tänker: " Nu ska hon hem och bajsa"!
2. Måste svara på alla kedjebrev för jag får tvångstankar om att jag ska dö om jag inte gör det så alla mina 

vänner plågas av kedjebrev och kedje-sms!
3. Följer " Hem till gården", riktig kärringserie!
4. Har alltid extra batteri till min mobil med mig.
5. Blir alltid irriterad i trafiken och hyttar med näven och tycker att ingen kan följa trafikreglerna! Syster skäms då.
6. Blir arg när jag inte får tillbaka växlen " i handen" när jag handlat, värre när man får massa 50-öringar för att det är slut på kronor.

Jo, jag är ju rätt normal alltså!!

Söndagsäckelbakfylleandredräktspuss till alla som inte vill ha den!


Kommentarer
Postat av: anders

ha ha, pinsamt att köpa toapapper!!
du är ju tjej så det betyder ju inte ens att du ska bajsa.

2008-04-14 @ 08:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0