Äckliga jävla helvete!

image250

http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=tv3_swe&TvFlag=tv3


Insider om fältsekreteraren Walter Ambjörn i Jönköping som är högerextremist!
Filmen börjar 2 minuter och tio sekunder in i programmet.
Denna människa jjobbar med barn och har hajk-äventyr!!

Jag såg det på tv igår och ville bara spy på det äckliga helvetet till pissmänniska. Jag fick så ont i mig att det inte ens gick att gråta. Fy fan!!

Jag vill inte vara ensam om den här hemska  upplevelsen och så känner jag när jag ser något annat hemskt så jag brukar faktiskt tvinga min syster att kolla på de hemska saker jag sett så slipper jag lida ensam.
Så nu delar jag med mig till er så slipper jag lida ensam!

Ingen puss och ingen kyss från mig då jag blev så chockad över att männsikor beter sig så här och kan leva med sig själva, jag blir äcklad och illamående!!

PS. Titta INTE på det om du är väldigt känslig!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fy fan vilken fitta!!
Kunde inte titta klart på klippet.

2008-04-20 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0