Det small i mitt huvud!

Satt och solade en sväng i dag när det helt plötsligt small i mitt huvud, frågade de andra om de hade hört något men nä, så det var nog i mitt huvud.
En timme senare skulle jag laga mat och då domnade helt plötsligt min läpp bort, sedan armen, på samma sida som det small.
Sjukt rädd blev nojjiga Diana och svettades som en gris, stenad huvudvärk och läskiga känslor i arm och läpp.
Akuten nästa!!

Låg där i två timmar, sugproppar på pattarna som mätte hjärtat och lite andra trycksaker här och var.
De kom fram till att det "nog" var ett större migränanfall!!

Fick morfin, fast egentligen var jag för "liten" i volym för morfin så upp till fick jag en annan tablett man brukar ge till barn som får morfin.

Puss från knockad Diana

image251

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2008-04-19 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0