Diana Britt-Louise Persson

 
Föddes en regning jävla ondag, att börja livet i regn var nog ingen höjdare!
Det regnade varje födelsedag fram tills jag fyllde 15, då kom solen och sen dess har det varit strålande väder den 20:e augusti! Önskar dock att jag inte hunnit med så många födelsedagar, så hade jag sluppit ljuga om min ålder.

Har en mamma, en pappa, två bröder och två systrar. Växt upp i Skintaby, mitt ute i igenstans!
Namnet har min mamma så fantasifullt tagit från min kusin som fyllde 13 när ja föddes. Britt-Loiuse är i särklass det fulaste namnet jag vet så det är hemligt, säg det till nån o ni dör!!

Jag är en och en halv meter, lite tyngre än längden men jag tror mest det beror på att jag är för kort för min vikt, inget annat! Åldern Varierar, ibland 23, ibland 25, oftast 27 men de beror på att de andra ljuger så dåligt, framför allt min syster. Har upprepade gånger hotat att döda henne om hon avslöjar sanningen men hon verkar inte vara så rädd för mig.

Rädd är jag för allt, att vara ensam, att gå hemifrån själv,åka bil och buss, kräkas offentligt, få hjärtinfarkt eller hjärnblödning och framför allt är jag rädd för döden!

Har fobi för råttor och möss och så fort jag ser de äckliga små jävlarna får jag klökningar och det har hänt att jag kräkts, föreställer mig att en äcklig, skabbig råtta fastnar i min hals!

Gillar musik, fastnade i tidig ålder för gubbrock och kära Ulf Lundell. Försöker plinka på gitarren men jag suger, njuter att av segla runt på My Space och hitta ny musik.

Är en äcklig rökare som aldrig varit utomlands,aldrig varit i Stockholm och gångerna jag varit i Göteborg kan jag räkna på mina fingrar, lider av acne och massa fräknar, varit med i ett nummer av Slitz och i en film. Har hunnit vara förlovad och sambo och mamma åt en katt!

Kram från tjej med massa visioner men står liksom still för inget händer!

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0