Dumma Willy´s

Gick runt på Willys idag o så slog de mig att att det är så retligt att kära sambo aldrig är med när det funkar så fint med min självscanning.
Ödet bet mig i röven för jag hade oturen att bli avstämd.
Fick packa upp all skit igen, köra det på bandet som vanligt och packa ner igen.
Fan va irriterande, frågade om jag inte kunde slippa men nä, de gick ju inte.
Anledningen till det här jävla blippandet är ju att slippa, det blir nerpackat med en gång, bara dra kortet och betala, hoppa in i bilen och åka hem.
Fuck hell att det blev så idag.
Dumma dumma jävla cp-blippbajs som valde mig.
Blev ju så klart sjukt nervös att jag skulle ha glömt blippa något och åka fast för snatteri, det hade varit väldans pinsamt! Men jag klarade mig, det stämde på öret!

Fredagsflott från liten Diana som ska äta tacos ikväll och utöka midjemåttet!
Kanske blir lite blandat gotte också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0