Fyllemess??

Träffade en oldie i lördags som uppenbarligen fortfarande va lite sugen.
Stod och dividerade om hurvida allt stängde kl två eller inte och trots att jag faktiskt visste vägrade människan tro på mig. Suck vad alla ska vara envisa, försökte lura med mig till Mårtensson men jag visste att det var kört.
Tjötade om att han skulle komma hem till mig sen, jag var inte lika pepp på de.Gick hem!

Sen började de envisa messen som förmodligen aldrig hade skrivits i nyktert tillstånd, hoppas inte de iaf.

Han: Jag kommer snart??
Jag: Ingen bra ide´.
Han: Varför??
Jag: Måste det finnas svar på alla frågor?
Han: Ja du vill?? Och Jag vill!!
Jag: Är du på Mårtensson nu?
Han: Nej jag är på väg hem....Hem till dig =)
Jag: Gå hem och lägg dig!
Han: Ja men inte hemma hos dig??
Jag: Skönt att jag hade rätt.
Han: Vad då om stan eller dej?
Jag: Om stan, dags att sova nu.
Han: Hos dej då?
Jag: Blir inget med de.
Han: Okej men jag vet att du vill : -)..

Ha ha, ibland är det allt lite skoj med envisa typer som inte vet när det är dags att ge upp!

Kram från mig som säger att detta inlägg absolut inte är en diss mot dig, M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0