Krig kommer bryta ut!

Helt appropå inget bestämde jag och men kära huskamrat oss för att städa förrådet idag.
Vi ska alltså samsas och vad som ska slängas och vad som får stå kvar där nere.
Dessutom har vi två förråd och båda är helt överbelammrade, jag är en hamstrare så jag har massa skit från 18oo frös ihjäl som jag bara inte kan med att slänga.
Sparat alla orginalkartonger till det jag köpt det senaste åren, datorn, två kameror, 5! kaffebryggare,bildskärm,2 mobiler,2 dvd och lite annat skit. Bra att ha fall man måste reklamera eller något=)
Tror tyvärr att de måste kastas idag, kanske också min gamla micro och alla trasiga kaffebryggare,
mina påslakan från när jag var liten åker nog också ut och alla mina skor som jag inte använt, kanske någonsin.
Men vi kommer ha svårt för att samsas och det kommer bli gap och skrik, jag bara vet det.
Jag kommer bli arg och hon frustrerad sen kommer vi sitta i var sitt rum och kolla tv ikväll.

If you hear some noise, its probably us!

Puss från mig som ska försöka hålla fred i källaren idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0