Lata målare.

image282
Bara en timma innan jag skulle åka med tåget ringde dom från Celanders måleri och skulle komma dagen efter och måla toan. Skruvade ner allt förutom badrumsskåpet för jag hann inte det.
Sa till målaren att jag skulle i väg och hade knappt om tid men jag skulle ta ner det jag hann!

Glömde helt bort att ta bort duschdraperiet och stången insåg jag igår när vi kom hem. Han hade tagit ner draperiet men inte expanderstången, den hade han målat runt!!
Okej att måla runt badrumsskåpet men en expanderstång?? Bara att luta den lite så är ju den borta,lättare än att ta ner draperiet!

Och nu är det massa målarspill på golvet, färgklickar stora som 5-kronor! Inte precis det jag var sugen på när jag ville ha ommålat. Får nog bli ett klagosamtal från fröken Persson!!

Kyss från tjej som måste skura golv men ändå inte får duscha!


psycho*is* : Tack tack. Det var en kick må jag säga! Ska göra de igen den 21:a maj=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0