Me and MacGyver!

image204
Jag och mr MacGyver hade en förträffligt trevlig timme i lördags.
Jag hittade hans hemliga gömma med flygplan och helikoptrar, hade sjukt kul med en jordnötsringarna som i lördags var hans flygplan. Lyckades jaga med min storasyster på detta spektaklet.
Skrattade som tusan åt mina egna MacGyver-skämt men det verkade inte som om de andra var så roade av dom.
Lillasyster sa vid något tillfälle att det nästan var så att hon skämdes över mig, men jag hade skoj och det var ju huvudsaken tyckte jag.

Sjukt kul att visa upp jordnötsringen och fråga:
- Vet du var detta är?
- En jordnötsring.
- Nä, MacGyvers flygplan!
Sen brast jag ut i i härliga skrattanfall!

Hittade en krossad jordnötsring på golvet.
Shit, MacGyver hade kraschlandat. Han dog nog och mitt flipphumör!
Men shitaspommesfrittas vad flippigt kul jag hade!

Kyss från Diana som saknar Björn!

Mr Mac G´s Flygplan.  Syster leker landningsbana.

 Här kraschlandade Mr MacG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mac Gyver är min stora idol. tänk att kunna allt han kan!

2008-04-01 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0