Palla idioter.

image260
Gick till storasyster som bor på andra sidan stan,typ sjukt långt att gå!
På denna väg som tar drygt 20 minuter hann jag stöta på hur många puckon som helst. Cp-chaufförer som kör idiotiskt och tutar och sånt på andra bilar,jag får fan panik av allt tutande och tror att jag ska bli överkörd, det hade varit så pinsamt!
Sen alla dessa jävla idioter till cyklister som bara måste plinga och skrämma livet halvt ur en trots att det är hur mycket plats som helst!
Jag vägrara att flytta på mig när någon plingar om det är hur mycket utrymme som helst. Vad då vill dom förvarna att dom kommer eller? Ofta att jag skulle vingla över 3 meter bara si så där!

Själv blir jag apirreterad om jag plingar och snorungarna som går mitt i vägen inte flyttar sig!
Jag skulle bli en av de värsta bilförarna någonsin, jag hytter alltid i trafiken och blir arg för lilla minsta grej och jag vet inte hur många gånger jag pekat finger åt folk i bilen jämte=)

När jag gick hem och var vid Brunnsåkerskolan kom en glad jävla gubbe cyklande, jag hade en tjej bakom mig och en tjej framför mig och han plingade när han cyklade förbi  alla oss tre, som om inte jag hörde honom när han plingade på första tjejen som var en meter bakom mig och som om jag inte gick precis i kanten och han hade hur mycket plats som helst.
Flinet i hans fejja avslöjade att han nog haft en bra dag på jobbet, as!

Puss från Diana som säger:
- Fuck off och håll dig till din sida av vägen!!

Kommentarer
Postat av: Jag igen.....

det är en konst att kunna skilja på idioter och dårar men jag antar att du har lärt dig de? eller så är de en medfödd gåva=)

2008-04-26 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0