Sanningen är obehaglig!


image228
Att sanningen är obehaglig är ju ett faktum men den måste fram till slut, det är min ödmjuka inställning och jävla vad ödmjuk jag är. Så ödmjuk att det nästan är som att landa på asfalt när sanningen ska fram.

Min ödmjukhet för sanningen försvann rätt fett när jag bar en smittsam sjukdom som dessutom smittade ner andra. Jävla vad skamligt och äckligt det kändes.
Fröken Diana Persson drabbades av de äckliga små djuren skabb!

Lyckades bli smittad av min syster som blev smittade av sin kompis då hon använde samma kavaj som henne, kompisen blev smittad av en sovsäck?! Jag och Linda sprang runt och kliades oss som idioter och jävla vad obeahgligt det var. Vi smittade en annan kompis som i sin tur smittade sin kille som sen smittade sina två rumskompisar. Shit, där var den kedjan igårn.
Fick behandla oss men nåt hemskt medel som luktade champinjon och alla kläder och skor var man tvugna att tvätta och det var värsta proceduren. Vi fick skicka hem våra sängkläder till mamma och pappa. Gissa vad dom fick på köpet? Skabb!
Sen lyckades jag få skabb igen men jag vet inte av vem, min syrra och en annan kompis fick med skabb. Tyvärr fick jag skämmas som en gris när jag smittade killen jag delade säng med några gånger.
Han fick gå till dokton och de hittade skabb på hans snopp!! Hans mamma klarade sig tack och lov!
Fick göra en ny behandling med champinjondoften och sen fick syster skabb igen. Jag smet!!
Och ny är jag klifri.
Det värsta och äckligaste är att det kliar när skabben parar sig och lägger ägg.
Kul att veta att när man kliar sig knullar det små äckliga djur under min hud!

Söndagspuus från skabbig tjej, skabbig på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Jimmi

Hahahahahaha. De hade jag förträngt, men tack för påminelsen. Hade en skabbkille som sov här för ett par helgersen. Men jag klarade mig:)

2008-04-08 @ 15:37:48
Postat av: Diana

Ha ha, de va kliandes tider de!
Men va fan, de är en bra erfarenhet eller något....

2008-04-09 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0