"Sanningens ögonblick".

image274
Såg med spänning fram emot starten på detta program med Pontus Gårdinger i kanal 5, förväntade mig chockerande avslöjande,gråt och tragedier. Nä, så illa var det inte.
Det sägs ju att den  enda sanna glädjen är skadeglädjen och det kan jag hålla med om till 95 % i alla fall.

Såg ett klipp hos en kompis från serien i dess orginal från USA, lite smått underhållande men ack vad jag led med hennes man, som hon för övrigt nog förlorade tillsammans med alla pengar då hon svarade "fel"!

Läste i Aftonbladet inför premiären att deltagarna inte fick svara förrän en lampa lyste för att de skulle verka tvekande, fusk fusk fusk! Dessutom har dom ju svarat på alla frågorna innan. Jag fattade som att de ställer 50 frågor innan programmet som  besvaras uppkopplade till en lögndetektor sedan utgår dom från att dessa svaren är de sanna svaren.

I söndags svarade snubben "fel", jag fattar inte hur man kan svara fel eller varför man gör det, man ska ju svara ärligt och vinna så mycket pengar som möjligt och om man då ljuger och svarar falskt vet  alla det så då kan man lika gärna vara ärlig!

Ha ha säger coolakorven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0