"Ser jag tjock ut i detta?"

image229
Detta är standardfrågan i vårat hus. Två tjejer som ställer denna frågan typ hundra gånger i veckan. Helgerna är vedervärdiga och denna ständiga fråga är på tapeten galet ofta. Jag frågar det kanske tre gånger medan Linda tjatar hål i huvudet på mig. Hon byter kläder minst fem gånger och vid alla klädbyten kommer hon in och ställer denna jävla fråga. Jag svara, hon frågar igen, jag svarar samma sak och då frågar hon om jag är säker. Svarar samma sak igen och då frågar hon om jag är riktigt säker. Suck, lämna mig ifred!
Sen är det nya kläder som ska provas och samma frågor åtta gånger igen. Sen slutar frågestunden med att Linda suckar och koknstaterar att jag ändå inte skulle säga om hon såg tjock ut.
Så ligger det ett berg med kläder i hennes rum och oftast tar hon på sig det hon först provade men nästan alltid får hon för sig att byta kläder igen precis innan vi ska gå och det resulterar i att vi alltid är sena och jag har varit klar i en halvtimme och har blivit grining!

Jag frågar väl frågan ibland och Linda den grisen brukar svara:
"Nä, du ser inte tjock ut men man ser ju att du inte är smal", jävla vad jag känner mig attraktiv resten av kvällen sen.

Jag skulle gå sönder om jag tvingades vara någons pojkvän och lyssna på det där tjatet, som pojkvän måste man dessutom lägga till klyshiga fraser som " du är alltid fin, din rumpa är jättefin, du ser inte ett dugg tjock ut"! Det värsta måste ju vara om man är ihop med någon som är tjock! Mardröm!!

Massa blöta pussar från Diana som är tjock och stolt och vill aldrig mer träna-någonsin!

 Linda den tjockisen för massa år sen. ( I svarta shorts)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon har ju lyckats gå ner en hel del väl?

2008-04-07 @ 15:22:32
Postat av: Anonym

body är det bästa klädesplagget!

2008-04-12 @ 19:14:51
URL: http://johannalundberg89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0