Snuvad på finalen!

image197
Var på trevlig inflyttningsfest i lördags och målet för mig var ju att dansa senare.
Sista öl-helgen nu så jag skulle passa på, iaf tills man uppfunnit den alkoholfira dansen i baren.
Jo tjena, vad jag blev snuvad på finalen. Var på Harrys, sjukt kul, träffade massa från förr, det var lagom att chilla lite där innan det var dags att dansa sista stunden  på natten.
Satt på Harrys och funderade på om jag skulle dricka en öl men ja kom fram till att jag skulle vänta på dansen, ville ju inte bli full!
Skulle träffa My halv två så då bar det av med raska kliv mot dansen. MEN när vi kom fram visade det  sig att de tydligen skulle dra fram klockan kl två så hon blev tre och allt stängde, hela stan dog klockan två.

Bittert konstaterade jag att det inte blev någon dans och ingen sista öl!!

Bara att gå hem!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är systrar ni tre? lika ögon alla tre.

2008-04-02 @ 11:36:11
Postat av: Diana

Jers, vi är systrar! I ordning: äldst,yngst och mellan!

2008-04-09 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0