Svettiga Diana....

image242

.....har svettats extra mycket denna veckan.

Har ju exponeringsträning för att habituera mina jävla rädslor jag har för allt.
Vågar ju, som jag säkert nämnt, inte gå hem ifrån själv, jag tror att det ska hända mig något. Kanske blir jag akut sjuk och kan inte ta mig hem eller så kräks jag offentligt och gör bort mig för all framtid.
Iaf så ska lilla rädda Diana gå själv till korsning vid Karl den XI:e och sen hem igen när ingen är hemma, alltså när syster är på jobbet.
För det första är det sjukt pinsamt att passera frisörsalongen och sen bara vända så jag måste rota i mina fickor och låtsas att jag glömt något och måste vända därför. Idag träffade jag två kompisar som stod och snackade, tjötade lite med dom och vände och gick åt samma håll som jag kom från. Dom måste ju trott att jag var förvirrad och glömde bort att jag var på väg någonstans!
Shit the same, jag har vait så nervös och rädd för mina promenader att jag blivi immun mot absolut torr och faktiskt kan producera svettlökar, helvete!!

Om ni ser mig stryka omkring på Brogatan så är jag på träning=) och då är jag absolut inte lika kaxig som vanligt.
Dessutom har jag ett knep: om jag går så skabbig som möjligt , typ joggingbrallor och flottigt hår glömmer jag bort att det är jättejobbigt och blir mer bekymmrad över att jag kanske möter någon jag känner och då är jag apskabbig, så var det idag! Stackars Johan och Tony, deras bild av mig måste krackelerat!

Puss från räddare än räddast!
 image243

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ush sånt är inte kul. jag var inne i en sådan period när min farmor var sjuk och dog. jag kunde inte gå utanför huset förrens jag mådde illa och tänkte massa hemskt. va hemma från skolan i typ 2 månader. hoppas du vinner över din rädsla! =)

2008-04-12 @ 19:11:49
URL: http://johannalundberg89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0