Väntar bebis!

Råkade avslöja en stor hemlis, var inte riktigt min mening att förstöra överraskningen men det bara hände!
När jag var på barnmorskemottagningen för att lämna cellprovet såg jag min kompis bror och hans flickvän där, man går bara dit tillsammans om man väntar barn. Så fort jag var klar ringde jag Anna och frågade om det skulle bli tillökning i familjen Hanver.
Inte vad jag vet,svarade hon och frågade varför jag undrade.
Var ju såklart tvungen att berätta att jag sett hennes brorsa på MVC och hon blev väldans nyfiken.
Dagen efter ringde han och berättade den stora nyheten men han anade att hon redan visste då han träffat mig där. Förlåt!! Men jag var den första som visste, haha. Bra spioneri!!

Var på kalas hos ovannämnda familj i söndags och Annas pappa var där, Linda hade inte riktigt kollpå vem som var vem så när brorsan och hans tjej lämnat rummet frågade Linda mig om det var de två som skulle ha barn. Jepp, de stämmer sa jag. Deras pappa satt kvar i rummet med oss och när brorsan sen kommer tillbaka berättar han nyheten för sin pappa.
Fan, vi förstörde ju den överraskningen också!
Bajs vad jag känner mig taskig mot Peter. Massa förlåt!!

Marielle firade sin första födelsedag i söndags. Riktigt bortskämd blev hon den lilla parveln!
   
Myskramar från barnkär tjej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aj då, inte så lätt när man halkar med tungan!

2008-04-02 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0