Varning! Deon på Maxi luktar bajs.

458368-264

Använde våra apostlahästar för att ta oss ut till Flygstaden idag,Linda ville till Skopunkten.Såklart hittade jag ett par fina skor som jag var tvungen att köpa=)

Har ju glömt att köpa ny deo i några dagar nu så när man är i närheten av Maxi är det ju bara att passa på.
Hade lite svårt för att välja vilken jag ville ha så att lukta lite på alla var en god ide´, en liten stund iaf.
Sen tyckte nog min kära syster att det var nog. Hon gick liksom ner i halvspagat och fes en sån fet äcklig illaluktande brakskit som lät rätt kraftigt med.
Prova att lukta ut en deo när fislukten ligger tjockt mellan hyllorna.
Blev en Nivea. Hittade en deo som kostade 89 kr!! Jävla dyrt!!

Köp inte deo på Maxi dag, alla luktar bajs!

Puss från tjej med äcklig syster!!
image265

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon godkänd den bilden??

2008-04-26 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0