Whawahwhiwha!!

Farao vad jag blev spontan igår! Inom loppet av två och en halv timme efter att jag bestämt mig för att följa me syss till Göteborg satt jag på tåget!!
Hann knappt bli nervös men fan vad svettigt det blev när vi väl skulle hoppa på tåget.
Sist jag åkte tåg gick det så där va!! Redan när tåget rullade ut från perrongen fick jag panik och resan slutade med att jag fick sitta inne hos konduktören och skaka fram till Falkenberg där jag hoppade av.
I går var jag lagom skräckslagen innan jag hoppade på tåget. Söta Fiffi var med oss till tåget.och precis innan vi skulle på kände jag att jag inte pallade hoppa på tåget men det var bara att göra det. På darrande steg entrade jag tåget.

Svettig som fan och helt nojjig hittade vi iaf våra sittplatser och jag fick lite kill i magen när tåget rullade iväg men fan,det var hur lungt som helst!!

Varmt som tusan,ingen AC i vår vagn,rökpause i Kungsbacka, diverse konstiga stillstående stopp här och var på vägen, obekväma säten och mitt knarrade dessutom som fan men tillslut var vi äntligen framme.
Fan vad jag var nöjd med min tåginsats när jag var framme!!

Flo´ttefior på Burger King där de faktiskt spelade Ulf Lundell när jag kom in, ett fett tecken enligt mig!!

Puss puss från tågåkandesDiana

image275
Skräckminen precis innan det var dags att kliva på tåget!
image276
Coolakorven på tåget=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha, coolakorven.....e de du? ja!!

2008-04-30 @ 10:19:04
Postat av: Anonym

Duktig kicka!

2008-04-30 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0