Yes, jag är blond!

image253
Aldrig någonsin förr utnyttjat det faktum att jag är tjej och framför allt inte att jag är blond men igår spelade jag och min syster jävlar det kortet fullt ut!

Vi hade som sagt storstädning i vårat förrådet vilket skedde utan några större traumatiska händelser och faktiskt knappt något gap eller skrik och vi hystade en väldans massa. Då vi var hemska och tänkte lämna vårat skräp i källarutrymmet brydde vi oss inte om att sortera de. Men i går så var det miljödag här uppe på Rotorp och vi skulle slänga en gammal dator och skrivare så det dåliga samvetet ploppade upp och vi bestämde oss för att slänga våra 8! säckar också.

Vi pallade inte engagera oss i att sortera dom och på den lånade säckakärran körde vi våra säckar till stationen, lata och okunniga fick snubbarna hjälpa oss sortera och fan vad bra det funkade att vara trög, blond brud. Det slutade med att snubben typ kastade våra saker och hjälpte till med sorteringen!

Ändå kände vi oss duktiga!!

Puss och tack för hjälpen!

image254

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lika bra att utnyttja det om man kan=)

2008-04-20 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0