05.39....

.....öppnade världens kanske tröttaste tjej sina ögon till Lindas skönsjungande sång.
( Nä, hon glömde sjunga eller så var det nog mest så att hon sket i det.)
När man var liten vaknade man ju alltid innan det blev frukost på sängen
och var tvungen att sova räv för att det skulle bli ett grattis-uppvaknande.
Idag sov jag minsann på riktigt.
Frukost på sängen och fina paket, mysig morgonstund och helt klart värt att vakna
i ottan för detta. Ska ju självklart sova mer sen.
Söta syster hade köat för att få en signerad skiva, Grattis Diana säger konvolutet.
Tack José Gonzales! Fick många paket så jag måste varit en snäll syster=)

Linda gick till jobbet nyss, när hon klev ut genom dörren ropade hon på mig.
Hm,på min dörr sitter det en upptjepad lapp med en födelsedagshälsning och
en uppmaning med att plinga på min dörr för att uppvakta.
Kan det möjligvis vara grannen ovanför?
Känner du dig skyldig, Ingo?

Låter den sitta kvar, bor i en svenne-trappa och kan förutsatta
att ingen kommer plinga.
Vilket jag inte hoppas att det gör då jag är rädd för tv-pejlaren.
Betalar inte tv-licens då det är emot alla mina principer och är
skraj som tusan att Radiotjänsk ska plinga på och "naila" mig.
Fast jag har ju ingen tv!!

Peace från tjej som önskar sol och klarblå himmel då det majoriteten av mina födelsedagar regnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0