080808



Har hört på radion nu på dagen att 080808 är ett välsignat datum!
En väldigt helig dag för kineserna, många sätter ringar på

fingret närmst hjärtat!
Nollan är magisk och står för sammarbete och helhet och åttan är ju evighetssymbolen.
Buddister följer i sin tro den åttafaldiga vägen som leder till Nirvana och
kinesiska läran Feng shui, som ska skapa harmoni i hemmet, bygger bland annat på kompassens åtta olika riktningar

Skön flummiga dag med andra ord, en riktigt passande dag if I may say so.

Givetsvis är det stockholmarnas dag idag men jag känner att jag skiter rätt fett i dom!
Min bror fyller 40 idag, helthet, evighet och lycka.
En magisk dag  vilket borde innebära att min bror kommer
ha en sjukt kalasfin dag!!

Jag fyllde 20 den 20:e 2000, de tyckte jag var tufft
(Ja, jag fyller 28 i år, sug på den!!!!)
Men Jörgens 40-årsdag slår det med hästlängder.

Grattis bror!!

Kram från Diana som säger förlåt till Ylva då Diana har dåligt samvete sen igår, förlåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0