Äntligen icke-rökare!


En bok som ska bota nikotinmissbrukarna! Sug på den, låter too good to be true!
Men vem vet, boken kanske är miraklet som får en att dissa äckelvanan.
Jag har haft boken hemma flera år utan att öppna den. Vet inte riktigt varför jag
köpte den men planen var väl att läsa den.
Nu har jag iaf börjar läsa och den är fan grym!
Sjukt bra upplägg och jag blir jävla pepp på riktigt att sluta röka.
Tror att boken är skriven på ett manipulativt sätt men det kvittar ju,
huvudsaken är att man inte röker längre.
95% har tydligen slutat röka med hjälp av boken.
Jag är imponerad av det jag än så länge läst.

Sista sidan i boken = sista ciggen i livet, så jag läser sakta. Inte riktigt redo ännu.
I boken skriver han att man brukar läsa sakta för det lilla nikotinmonstret i en skrämmer en.

Ska bli så skönt att inte röka, ingen cigg som pajjar det nytvättade håret, sjalarna luktar inte rök, jackärmen
skonas och jag blir så stolt om jag lyckas!!

Kram från tjej som, idag, har sin absolut sista veckodag som 27-åring!


Kommentarer
Postat av: Smalfet

Lycka till! :)

2008-08-19 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0