De tre kärringarna.

Var i förorten idag. Självklart åkte vi bil,palla cykla.
Skabbig som fan åkte jag hemifrån, joggingbrallor, flottigaste håret denna sidan om
ekvatorn och givetvis inget smink.
Vem bryr sig i förorten,känner ju ingen där ändå.

Var kärringar på riktigt idag, spelade plump och drack kaffe.
Fick en klockren hostattack, svårt att röka, dricka kaffe och hålla kort
då jag enbart besitter två händer.
Hm, cigg i mungipan gör ont i halsen.
Tur jag inte är rökare så länge till......Hoppas kan man ju!

Jag är en jävla dålig förlorare och en lika dålig vinnare.
Stackars mina vänner som fick stå ut med mitt gnäll.
Men dom anklade mig för att fuska och hitta på egna regler.
Jag kan ju inte hjälpa att jag gillar ess......

Kram från tjej som fortfarande undrar om klockan,hm!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Du fuskade faktiskt.. I

I

I

2008-08-14 @ 21:56:06
Postat av: Myzan

Du fuskade faktiskt.. (loser) =)

2008-08-14 @ 21:57:43
Postat av: Myzan

Första där skulle inte va me..

2008-08-14 @ 21:58:33
Postat av: Diana

Jag fuskade inte alls, bara ni som är avundsjuka på mig som vinner hela tiden=)

Puss på dig!

2008-08-15 @ 12:35:08
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0