Det börjar fan arta sig!


Städat som en tok och nu börjar det bli klart.
Jävla jobbigt att vara pedant när det ska städas, blir liksom aldrig bra.
Allt är torkat, urplockat och finfint.
Vitt kök är inget kul, dessutom en slarvig syster som spiller kaffe överallt och hon är
så blind så hon ser inte det heller.




Men snart så.
Bära flyttkartonger? Jag är inte byggd för det.
Tungt, otympligt och svettigt.
Jag hatar att sevttas.
 
Varit en gris de senaste sagarna, svettats och städat.
Igår struntade jag i att duscha, kändes olönt då jag skulle
fortätta idag.
Tog världens längsta dusch innan, bytt sängkläder så nu ska det bli nice att krypa ner
och titta tv!

Får man bättre bild om man har nya kablar?
Jag inbillar mig det iaf!

Kram från trött tjej som önskar att syster inte smutsar ner nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser tjock ut!

2008-08-30 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0