Efterfest!

Vem fan pallar?
Jag är för gammal för efterfest.
Förfest, ja, då bygger man upp en schysst stämning, gå ut,
förhoppningsvis ha kul. Kommer man ut för tididgt är det knappt jag klarar
hålla ut hela kvällen.
Efterfest? Usch, jag pallar verkligen inte sånt, vill bara hem,
tvätta av äckelsminket och sova.
Jag är på tok för gammal och för lat för efterfest!
När går man hem från en efterfest? Är det lönt liksom?

Skönt som fan igår att jag endast hade ögonskugga och mascara,
inget äckelklet som måste tvättas bort i fem minuter. Smink suger men fan
vilken bra uppfinning.

Min kära granne Peter, som för övrigt var väldans het igår, sjal är
så fint på pojkar!, var sugen på
efterfest fast egentligen var han nog mest sugen på A, hihi.
Jag gav henne nummret,hon messade, han är så skyldig mig en öl=)

Puss hej från tjej som snart ska åka och fira pappa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

alla når till slut sin gräns!

2008-08-02 @ 01:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0