Farbror finndoktor.

Han besökte jag i måndags.
Självklart var jag inte helt nöjd med resultatet men asså,
jag tycker det har funkat okej.
Precis som alla patienter, enligt honom då, ser jag inte skillnaden för att jag följt processen.
Fick se korten enligt den skala vi gjorde vid första besöket.
När jag såg detta blev jag nöjd kan jag säga.
Jävla vad hemskt det såg ut på bilderna, knappt så jag själv minns att det såg ut så
för ett halvår sedan. Sjukt glad att det inte är så nu.
Med korten borde det ha följt en varningstext för fy
vad nasty. Stackars mina kinder!!
Thank you Skinoren och Finacea.
Tack gode du för läkemedel.

Farbror finndoktor lovade att hjälpa till med de få ärr som blir kvar också.
Ska kräma ett halvår till sen säger han att det ska vara slut på dom
ogillade besöken på mina kinder.
Hade kunnat bjuda på ett kort här men nä, dom är så hemska
och jag har inte kommit över detta trauma ännu :)
Blä. blä och blä!

Kram från mindre prickig (böldig) tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge måste du hålla på med skinoren?

2008-08-15 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0