Försäkringskassan...

kan äta min varma bajs.

Ringde och vill avbryta lite av sjukskrivningen och börja jobba igen,palla nog gå hemma
ett år till. Hon i luren verkade tycka att jag var knäpp som ville
börja jobba när jag har ett år kvar på sjukskrivningen.
Hon sa att jag kunde ta det lungt nu och vänta till september 2009.
Fet risk att jag pallar vänta så länge.
Sen visste hon inte vem jag skulle ringa till för jag har ingen handläggare,
nähä,tack!
Hon skulle be någon ringa upp mig.
Och dra på trissor, det ringe faktiskt upp en kvinna till mig.
Jag var inställd på att börja jobba 50 %  men det var inte riktigt det hon hade
i tankarna. Försäkringskassan kan erbjuda aktiviteter, bra tänkte ja.
Jag kan i princip tänka mig att göra vad som helst för att sedan kunna gå
tillbaka till jobbet.
Aktiviteterna är:
Ridskola
Gym
Studiecirkel
Jag tänkte nog inte riktigt i samma banor.
Nej, tack.
Ring min läkare och boka ett möte, det är en bra ide´tycker jag.
Absolut sa hon men någon annan får göra det, jag är inte din handläggare.

Suck, vem fan ska man då ringa till och hur
fan kan det vara så krångligt att börja jobba?
Kan ju inte bryta sjuskrivningen på eget bevåg.
Har man varit sjukskriven länge ska man ju rehabiliteras. Tjoflöjt!

Bajsställe men tack för cashinget  på kontot varje månad.

Kram och klapp från tjej som som är trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0