Fyllemess!

(Självklart inte messet på bilden som är med i verkligheten=-) )



Varför, varför är det ofta så att det går iväg ett meningslöst mess på fyllan?

Någongång under ruset i skallen kommer man att tänka på någon och ja,
då går det iväg ett mess. Trots att man gjort det misstaget någon gång
förr och säkerligen ångrat det gör  man en repris av same shit.
Jag har gjort det förr, gjorde det igår och kommer förmodligen göra det igen.
Ångrar det oftast nästa dag, så onödigt och så dumt och alla så får ett mess en
lördagnatt klockan två vet att personen som skickade messet ( som inte är med i filmen)
är full. Meningslöst oseriöst att messa på fyllan. Så vad får man då ut av det?
Nä, inget! Kanske ett svar på söndagmorgonen och då får man skämmas som en inträngd hund.
Det bästa är att bli ignorerad totalt och låtsas som om det där messet aldrig flög ut i cyberspace.
Så helt enkelt ignorerar jag det faktum att jag lämnade meddelandet vidare i cyberspace
och tänker låtsas som om jag aldrig skickade det och jag tänker
definitivt leva i tron om att det flög vilse och aldrig ploppade in i mottagarens mobil!

Själv tycker jag att det är mindre trevligt att vakna en söndagmorgon med ett
tarvlig mess i inkorgen och jag funderar hur i helvete denna männskiska inte tänkte.
Jag avfärdar det med att personen i fråga förmodligen sände mig ett mess med ett visst
igenkännande rus i skallen. Jag svarar inte på det
men visar jag det för alla mina kompisar och så skrattar vi åt det sen är det över.

Det är konstigt att man en lördagnatt klockan två faktiskt skiter i att det
är jävligt pointless och ja, ja, skit samma blir resonemanget!

Jag har raderat min utkorg och leveransrapporten, alltså finns det inte, och det som
inte finns har aldrig hänt! Så var det problemet löst.

Mamma brukar säga, (ja hon brukar faktiskt säga det, förvånande men något bra
har hon sagt någon gång.Ordspråk är mamma bra på):
Barn och fyllesvin talar sanning, alltså kan man tolka det som om jag menade det jag skrev eller att
jag helt enkelt klev in i barnstadiet klockan två men även då var det ju sanningen!

Ja, ja who gives a shit? Ny vecka, ny ålder och ett nytt år att fylla med massa skoj och säkert minst två
fyllemess, ett i vinter och ett nästa vår. Blir fint som snus det=)

Kyss hej från tjej som ska cykla till världens ände snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt händer...jämt!

2008-08-18 @ 21:08:45
Postat av: Anonym

förträng det, gå vidare så gör du om det om några helger=)

2008-08-19 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0